Când primii pași în industria auto sunt presărați cu trandafiri
- August 9, 2018
- Asko Group
- Posted by Asko Group
- 2 Comments
Mai rar ai să vezi un birou încadrat între două mașini cu ditamai buchetul de flori pe el. Este imaginea care te întâmpină în showroom-ul Asko zilele astea. Trandafirii de pe birou nu miros, dar sunt tare frumoși. Și sunt ai unui bărbat. I-a primit Bogdan de la o clientă care și-a cumpărat o Honda. Când a venit să-și ia copilul, a lăsat florile în maternitatea Asko. 🙂 Livrăm câțiva bebeluși în fiecare lună, dar până de curând, nu erau obișnuiți să-i moșească Bogdan Martinescu.
Pe Bogdan îl găsești la showroom-ul din Chiajna. Este cel mai nou coleg al nostru din echipa de vânzări. S-a acomodat repede și îi cam place: în doar două luni la Asko, a vândut peste 20 de automobile Honda. Când l-am întrebat Câte?, n-a știut să-mi spună. A trebuit să deschidă un tabel și le-a numărat, unul câte unul. Și el a fost surprins! Nu știa exact, pentru că nu și-a propus un target anume, ci doar să-și facă treaba cât poate de bine. Se pare că până acum i-a ieșit. Când mergi la serviciu cu drag și faci ceea ce-ți place, rezultatele vin de la sine.
De ce Asko?
Bogdan spune că în procesul de integrare, cel mai important a fost colectivul. Și apreciază că a găsit aici oameni de la care a avut ce să învețe, pentru că a luat-o de la zero. Nu mai lucrase în domeniul auto, iar cea mai mare provocare pentru el a fost să-și construiască background-ul despre toate modelele și să actualizeze informațiile reținute în fiecare zi. I-a plăcut să vadă la colegii lui calități precum răbdare și calmitate, dar și spirit de echipă și plăcerea de a-și face prieteni tot timpul. S-a regăsit.
De ce Honda?
Toți clienții sunt fericiți cu Honda. Așa mi-a zis când l-am întrebat despre oamenii care ajung în showroom ca să-și cumpere un automobil. Alții au venit pentru o revizie și cât așteptau ca automobilul să fie gata, s-au îndrăgostit de alt model expus, o versiune îmbunătățită. Au plecat cu mașina verificată și cu un avans achitat pentru una nouă.
În plus, Bogdan mi-a atras atenția că Honda își menține prețul la revânzare. Este argumentul care te face să vrei s-o parchezi la tine în garaj. Și… cine nu cunoaște fiabilitatea o să o descopere în timp. Asta e marea surpriză pe care ți-o aduce un automobil marca Honda! Și reprezintă rezultatul unei alegeri înțelepte pe care o să vrei s-o repeți și în alte situații de viață.
Ce este cel mai important pentru el? Oamenilor trebuie să le recomanzi o mașină care să li se potrivească. Probabil că e și motivul pentru care mulți clienți i-au devenit prieteni. Ca să știi ce-i poți servi omului, trebuie să-l cunoști înainte. Deci s-a mărit agenda telefonică, numărul de mesaje primite și trimise, dar și prietenii de pe Facebook. Îi dai și tu add? 🙂
2 Comments
Bună, Doina! Ne bucurăm că Bogdan face parte din echipa noastră.
Mulțumim de feedback, o zi frumoasă! 🙂
Am fost colegi, îl cunosc pe Bogdan. O persoana sociabilă, pune suflet în ceea ce face, un profesionist. Echipa Asko a câștigat un coleg valoros. Succes