Ce reprezintă suma pe care o plătești atunci când alegi să cumperi un automobil nou

Automobil nou sau second hand? Reprezentanță autorizată a mărcii sau service de cartier?
Iată două întrebări pe care mulți dintre noi ni le adresăm atunci când vine vorba de alegerea sau mentenanța autoturismului propriu.

Analiza detaliată a lucrurilor ne indică faptul că nu trebuie niciodată să comparăm superficial opțiunile. Dacă într-o primă fază alegerea cumpărării unui autoturism nou poate părea opțiunea mai costisitoare, o privire atentă asupra întregului context (de la achiziție și până la revânzare) ne indică faptul că investiția mai avantajoasă este tocmai cea care implică achiziționarea unei mașini noi.

Alegerea unui autoturism nou, pe lângă avantajul de a nu fi limitat de opțiunile pieței second hand și de a putea avea exact mașina care ți se potrivește, în culoarea și echiparea dorite, îți oferă siguranța și confortul  de a beneficia încă din prima zi de garanția producătorului. În toată perioada în care vom deține autoturismul achiziționat, vom avea la dispoziție o întreagă echipă de experți specializați ai mărcii.

O mentenanță executată conform specificațiilor producătorului, într-o reprezentanță autorizată, este garantul obținerii unui preț avantajos de revânzare a respectivei mașini. Carnetul de service care confirmă efectuarea tuturor operațiunilor de mentenanță în reprezentanță va face diferența și va adăuga o valoare suplimentară autoturismului, mult peste așa-zisa economie pe care am face-o dacă am alege să rezolvăm problema mentenanței în regim propriu. Mai mult decât atât, funcționarea optimă a automobilului va fi o recompensă de care ne vom bucura pe toată perioada utilizării lui.

Fiind cel mai important dealer Honda din Romania, avem un statut care ne onorează dar ne și obligă deopotrivă. Atenta analiză a propriilor acțiuni ne indică faptul că poziția pe care ne situăm în acest moment nu este deloc întâmplătoare. Evoluția este un rezultat al experienței acumulate în timp, iar profesionalismul și experiența sunt doi factori dinamici, cultivați treptat. Este investiția permanentă în oamenii care se află în componența echipei noastre, oameni precum Alin Grumezescu, un excelent tehnician aflat alături de noi încă de la semnarea parteneriatului cu Honda. Este vorba despre o corectă și perfect pertinentă consultanță oferită de oamenii de vânzări, oameni precum Andrei Beța, recent premiat de Honda România pentru al doilea an la rând drept cel mai bun consultant de vânzări din țară.

Suma pe care clienții noștri o plătesc atunci când ne aleg, fie pentru achiziționarea unui automobil nou, fie pentru efectuarea operațiunilor de service, este în bună măsură o investiție în pachetul calitativ de servicii pe care îl punem la dispoziția utilizatorilor de Honda. Păstrându-ne oamenii valoroși „la posturi“ consolidăm posibilitatea de a livra un pachet profesional de servicii la standarde înalte de calitate, așa cum este și normal în reprezentarea corectă a mărcii Honda.

Leave comments

Your email address will not be published.



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top