Filosofia noastră. Honda ta.

Construită cu bucurie pentru a aduce bucurie - aceasta este viziunea Honda.

poza_articol_1

La Honda, fiecare mașină construită este fiabilă, fiind concepută pentru a se potrivi în mediul în care trăim. Pasiunea noastră este ingineria și iubim să rezolvăm probleme de orice fel. De aceea, suntem obișnuiți să ne gândim la fiecare detaliu; cand îți conduci Honda acasă, ne dorim să simți aceeași bucurie pe care noi am simțit-o când am conceput-o.

Noi lăsăm curiozitatea să conducă și să determine drumul pe care îl urmăm – acesta este secretul care face tehnologia noastră să avanseze.

De la prima mașină Honda construită în 1963, la motoarele marine în patru timpi, mașinile de tuns iarba electric și motocicletele inteligente, am acumulat experiență în domenii diferite care ne-a ajutat să avem tot mai multe idei noi și să ne gândim constant la îmbunătățiri. Astfel, am adus inovații precum Magic Seats, Advanced Driver Assist System (ADAS) și motoarele i-VTEC. Iar acesta este doar începutul.

Toate acestea se realizează cu o deosebită atenție acordată mediului înconjurător, prin dezvoltarea unor idei care să protejeze lumea în care trăim. Printre acestea, Idle Stop este sistemul prin care motorul se oprește atunci când sunteți blocați în trafic sau așteptați la semafor, economisind combustibil.

Suntem în permanență interesați să dezvoltăm o tehnologie mai blândă față de natură – și care să ne permită să ne bucurăm cât mai mult de timpul nostru pe Pământ. Acest lucru este evident chiar și în organizarea fabricilor noastre: de exemplu, Honda Marysville folosește apa de ploaie pentru a se alimenta ori de câte ori este posibil, economisind 150.000 de tone de apă de la robinet în fiecare an.

În prezent, conform celor mai recente analize, Honda este brand-ul de automobile aflat în cea mai rapidă creștere în Europa, până la jumatatea lui 2016.

  • Vânzările totale de 88,242 de unități până la sfârșitul lunii iunie asigură o creștere de 33,5% față de aceeași perioadă în 2015
  • Cererea puternică a fost determinată de gama reîmprospătată Civic și de introducerea noilor HR-V și Jazz
  • Au fost observate rate de creștere puternice pe principalele piețe europene, inclusiv Italia (+ 118,9%), Germania (+ 50,1%) și Spania (+ 45,4%).

Jean-Marc Streng, General Manager, divizia de automobile, Honda Motor Europe, a comentat:

“Suntem încântați să vedem începutul puternic din 2016 continuat printr-o creștere susținută în al doilea trimestru. Ceea ce este și mai încurajatoare este extinderea largă a renașterii Honda, cu creșteri de vânzări în toate cele cinci piețe majore de automobile din Europa.”

Nici noi nu știm ce urmează, dar abia putem aștepta să aflăm.

Surse:

Back to top